Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Katalog spraw jakie obywatel może załatwić

Od dnia 30.06.2011r. w związku z realizacją projektu "Kompleksowa informatyzacja Gminy Popielów, celem zapewnienia mieszkańcom lepszego dostępu do e'usług" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalengo w ramch Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 została uruchomiona usługa Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta pod linkiem https://popielow.eboi.pl

KATALOG SPRAW w usłudze Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta zawiera :

 

  1. opis spraw załatwianych w Urzędzie, wraz z informacją na temat dokumentów wymaganych dla załatwienia określonej sprawy, miejsca złożenia i odbioru dokumentów, terminu udzielenia odpowiedzi, opłat oraz podstawy prawnej, właściwej do załatwienia danej sprawy,
  2. wzory wniosków w formacie PDF i Word,
  3. formularze elektroniczne.

 

MOJE KONTO w usłudze Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta pozwala na:

1.    zalogowanie w systemie, dzięki czemu klient  ma możliwość  przesyłania pism do Urzędu w formie e Formularzy, a także podpisywania i szyfrowania przesyłki przy zastosowaniu podpisu elektronicznego (certyfikatu kwalifikowanego) lub bezpłatnego profilu zaufanego ( więcej informacji na temat profilu zaufanego www.epuap.gov.pl).

2.       uzyskanie informacji dotyczącej stanu załatwienia sprawy -  usługa ta dostępna jest dla formularzy elektronicznych i tradycyjnej formy papierowej pisma. Składając pismo w formie papierowej, klient może uzyskać dostęp do informacji o stanie załatwienia sprawy. Warunkiem uzyskania dostępu do informacji o stanie sprawy jest wcześniejsze zalogowanie w systemie,  założenie indywidualnego konta użytkownika oraz wskazanie w składanym piśmie, że klient życzy sobie mieć uruchomioną usługę dostępu do stanu załatwienia sprawy

 

 

 



 

Podmiot udostępniający: wpisz nazwę podmiotu
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: wpisz imię i nazwisko
Data wytworzenia: wpisz datę (rok-miesiąc-dzień)
Wersja XML